Servicevoorwaarden
Vers & Klaar Maaltijdservice
Neem kennis van de belangrijkste punten die het waard zijn om te weten over onze servicevoorwaarden, zodat u zorgeloos kunt genieten van de Vers & Klaar Maaltijdservice
Neem kennis van de belangrijkste punten die het waard zijn om te weten over onze servicevoorwaarden, zodat u zorgeloos kunt genieten van de Vers & Klaar Maaltijdservice
De maaltijden bestaan uit soep, hoofdgerecht en dessert. Hiervoor geldt één prijs. Indien u geen soep of toetje wenst blijft de prijs gelijk. U kunt wel kiezen voor 2 x soep of 2 x toetje. S.V.P. vermelden bij “bijzonderheden” (zie pagina 1).
Elke twee weken ontvangt u de menu’s samen met het keuzeformulier via de bezorger. U kunt kiezen voor menu A of B. Het keuzeformulier moet u binnen 1 week via de bezorger weer terugsturen naar Catering Content. In de eerste 2 weken van uw deelname, of als wij geen ingevuld formulier ontvangen, krijgt u automatisch menu A.
Warme maaltijden worden, volgens bovenstaand schema, bezorgd tussen 11:30 en 13:00 uur. Mocht u op dit tijdstip niet thuis zijn dan kunt u met de bezorger afspreken waar ze de maaltijd kunnen plaatsen. Koelvers maaltijden worden bezorgd op maandag, woensdag en vrijdag tussen 08.30 – 11.00 uur. Mocht u op dit tijdstip niet thuis zijn dan kunt u een koelbox buiten plaatsen om de maaltijden in te plaatsen. U kunt met de bezorger afspreken waar de koelbox staat.
Indien u op een afgesproken dag geen maaltijd nodig heeft, of een maaltijd bezorgd wilt hebben op een voor u afwijkende dag, dient u dit 2 dagen van tevoren door te geven aan Catering Content. Gebeurt dit niet, dan wordt de maaltijd in rekening gebracht! Het is niet de bedoeling dat u dit doorgeeft via de bezorgers! Maaltijden af- of aanmelden kan van maandag tot en met zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur. Dit mag telefonisch via 040 – 204 01 25 of via e-mail info@cateringcontent.nl.
Wij werken met een minimale afname van 10 maaltijden. Na deze 10 maaltijden kunt u de maaltijdservice op elk gewenst moment stopzetten. U dient hiervoor uiterlijk 2 dagen vooraf telefonisch of per mail contact op te nemen.
Tijdens Feestdagen bezorgen wij géén warme maaltijden. U kunt hiervoor een koelvers maaltijd bestellen. Overige bijzonderheden rondom Feestdagen (zoals afwijkende bezorgdagen etc.) worden middels een brief aan u gecommuniceerd.
De maaltijdbox waarin de warme maaltijd verpakt wordt, wordt de eerstvolgende keer door de bezorger mee teruggenomen. U wordt verzocht de maaltijdbox tot die tijd open te laten staan. De maaltijdboxen zijn en blijven eigendom van Catering Content. Voor schade aan de maaltijdbox door uw toedoen brengen wij € 35,00 in rekening.
Betaling van de maaltijden gebeurt maandelijks door middel van automatische incasso.
Graag willen wij u wijzen op de privacy statement welke u kunt nalezen op onze website. Mocht u niet over internet beschikken, dan kunt u deze privacy statement opvragen via telefoonnummer 040 – 204 01 25.