SERVICEVOORWAARDEN VERS & KLAAR MAALTIJDSERVICE
Neem kennis van de belangrijkste punten die het waard zijn om te weten over onze servicevoorwaarden, zodat u zorgeloos kunt genieten van de Vers & Klaar Maaltijdservice
Neem kennis van de belangrijkste punten die het waard zijn om te weten over onze servicevoorwaarden, zodat u zorgeloos kunt genieten van de Vers & Klaar Maaltijdservice
De maaltijden bestaan uit soep, hoofdgerecht en dessert. Hiervoor geldt één prijs. Indien u geen soep of toetje wenst blijft de prijs gelijk. U kunt wel kiezen voor 2 x soep of 2 x toetje.
Elke twee weken ontvangt u de menu’s samen met het keuzeformulier via de bezorger. U kunt kiezen voor menu A of B. Het keuzeformulier moet u binnen 1 week via de bezorger weer terugsturen naar Vers & Klaar. In de eerste 2 weken van uw deelname, of als wij geen ingevuld formulier ontvangen, krijgt u automatisch menu A.
Warme maaltijden worden, volgens bovenstaand schema, bezorgd tussen 11:30 en 13:00 uur. Mocht u op dit tijdstip niet thuis zijn dan kunt u met de bezorger afspreken waar ze de maaltijd kunnen plaatsen. Koelvers maaltijden worden bezorgd op maandag, woensdag en vrijdag tussen 08.30 – 11.00 uur. Mocht u op dit tijdstip niet thuis zijn dan kunt u een koelbox buiten plaatsen om de maaltijden in te plaatsen. U kunt met de bezorger afspreken waar de koelbox staat.
Indien u op een afgesproken dag geen maaltijd nodig heeft, of een maaltijd bezorgd wilt hebben op een voor u afwijkende dag, dient u dit 2 werkdagen van tevoren door te geven aan Vers & Klaar. Gebeurt dit niet, dan wordt de maaltijd in rekening gebracht! Het is niet de bedoeling dat u dit doorgeeft via de bezorgers. Maaltijden af- of aanmelden kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur. Dit mag telefonisch via 040 – 204 01 25 of per e-mail info@versenklaar.nl.
Wij werken met een minimale afname van 10 maaltijden. Na deze 10 maaltijden kunt u de maaltijdservice op elk gewenst moment stopzetten. U dient hiervoor uiterlijk 2 werkdagen vooraf telefonisch of per mail contact op te nemen.
Tijdens Feestdagen bezorgen wij géén warme maaltijden. U kunt hiervoor een koelvers maaltijd bestellen. Warme maaltijdgebruikers die geen maaltijd wensen op een feestdag dienen de maaltijd telefonisch of per mail af te melden. Overige bijzonderheden rondom Feestdagen (zoals afwijkende bezorgdagen etc.) worden middels een brief aan u gecommuniceerd.
De maaltijdbox wordt de eerstvolgende keer door de bezorger mee teruggenomen. U wordt verzocht de maaltijdbox leeg en schoon mee terug te geven en tot die tijd open te laten staan. De maaltijdboxen zijn en blijven eigendom van Vers & Klaar. Voor schade aan de maaltijdbox door uw toedoen brengen wij € 35,00 in rekening.
Betaling van de maaltijden gebeurt maandelijks door middel van automatische incasso.
Graag willen wij u wijzen op de privacy statement welke u kunt nalezen op onze website. Mocht u niet over internet beschikken, dan kunt u deze privacy statement opvragen via telefoonnummer 040 – 204 01 25.